PILNE: ZARZĄD CMENTARZA PRZYPOMINA
Cmentarz to miejsce na którym spoczywają nasi bliscy, miejsce zadumy, modlitwy, oraz miejsce na którym kiedyś i my się znajdziemy.
Od października ubiegłego roku decyzją Zarządu Cmentarza nastąpiły zmiany osobowe na stanowisku Zarządcy Cmentarza ; obecnie jest nim p. Ryszard Czub, a pełną księgowość cmentarza prowadzi Biuro Rachunkowe „Spectrum’’ przy ul. Ks. A. Kmiecika 21.
Od 1 marca br. prowadzona jest inwentaryzacja wszystkich miejsc, mająca na celu ustalenie właścicieli grobów, a zarazem odpowiedzialnych za miejsce lub mogiłę na cmentarzu. Zarządca Cmentarza po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 504 944 156 wystawia Kartę Mogilną z którą właściciel udaje się do Biura Rachunkowego. Podczas inwentaryzacji, weryfikowane są również dane osobowe. Bywają przypadki, że osoby nie pamiętają adresu ( bo w rzeczywistości mieszkają po za parafią), albo są właścicielami dwóch pustych grobów. Nadmieniamy, że do chwili obecnej około 2/3 mogił nie ma właścicieli.
Inwentaryzacja trwać będzie do końca 2016 roku. Z uwagi na zbliżającą się Uroczystość Wszystkich Świętych i Dnia Zadusznego, dla osób które nie dopełniły obowiązku inwentaryzacyjnego, od 15 października na grobach i tabliczkach pojawią się przypomnienia o dokonaniu stosownych formalności.
Od 1 stycznia 2017 r groby i miejsca które nie będą miały zarejestrowanej Karty Mogilnej w biurze rachunkowym, zostaną wszczęte procedury likwidacyjne. Również od 1 stycznia 2017 r. będą weryfikowane pozwolenia na budowę grobów, których posiadacze wykupionych miejsc mają obowiązek zgodnie z regulaminem cmentarza zabudować w ciągu dwóch lat . Przypominamy również, że o miejsce wykupione dba właściciel (np. koszenie trawy).